دانلود فصل سوم سریال شهرزاد

دانلود فصل سوم شهرزاد

دانلود فصل 3 سریال شهرزاد با بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی به کارگردانی حسن فتحی.

دانلود فصل سوم سریال شهرزاد 3

فصل سوم سریال ایرانی شهرزاد با لینک مستقیم و همه قسمت با کیفیت بالا رایگان به کارگردانی حسن فتحی و بازی بازیگرانی چون شهاب حسینی , ترانه علیدوستی , مصطفی زمانی , مهدی سلطانی , فریبا متخصص , امیر جعفری , گلاره عباسی و …

ژانر: درام, عاشقانه تاریخی

تهیه کننده و سرمایه گزار : محمد امامی

سال ساخت: 96 | پخش: زمستان 96| پخش کننده: آریاپیکس

کارگردان : حسن فتحی | نویسنده : حسن فتحی و نغمه ثمینی

داستان شهرزاد 3 : تا کنون جزئیاتی در خصوص داستان فصل ۳ شهرزاد منتشر نشده است . با مرگ عمه بلقیس در آخرین قسمت مجموعه باید منتظر اتفاقات زیادی در فصل 3 شهرزاد باشیم.

زمان پخش فصل 3 شهرزاد : مهدی سلطانی از بازیگران فیلم شهرزاد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که احتمال پخش شهرزاد3 در فصل زمستان زیاد است و منتظر باشید . حال باید دید که تیم تولید میتوانند این مجموعه به پخش برسانند با باید بعد از نوروز 97 منتظر این سریال باشیم.

زمان دقیق پخش : سومین فصل سریال شهرزاد از 9 بهمن 96 در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

فصل سوم شهرزاد

جدیدترین تصویر از حسن فتحی و شهاب حسینی درپشت صحنه فصل سوم شهرزاد .فیلمبرداری این سریال به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و زمان پخش آن بزودی اعلام خواهد شد.


دانلود تیزر فصل سوم شهرزاد

دانلود تیزر جدید فصل 3 شهرزاد

با پایان فصل دوم سریال شهرزاد طرفداران این سریال منتظر ساخته شدن سری سوم آن هستند . آخرین قسمت فصل دوم مجموعه در تاریخ 17 مهرماه منتشر گردید.

طبق اعلام سایتهای خبری و عوامل خود مجموعه فصل دوم شهرزاد کمی نسبت به سری قبلی آن افت داشته است که محمد امامی سرمایه گذار پروژه گفته است :